Časté otázky

Primárne karty

Časté otázky

Ako si môžem objednať požadovaný tovar?

Postup je jednoduchý a celý má iba pár krokov. Stačí si vybrať Váš tovar podľa Vami zadaných kritérií, kliknúť na tlačítko “KÚPIŤ” a postupovať podľa sprievodcu, ktorý Vám pomôže s nákupom. Na výber máte nákup bez registrácie, kde stačí zadať Vaše osobné údaje, alebo sa môžete pri nákupe zaregistrovať, čím ušetríte čas pri vypĺňaní osobných údajov keď našu stránku navštívite v budúcnosti. Ak by ste mali doplňujúce otázky, chceli s niečím poradiť či pomôcť, kedykoľvek nás kontaktujte emailom,  pomocou nášho kontaktného formulára,  alebo telefonicky. Všetky naše kontakty.

Ako môžem zaplatiť za tovar?

Ponúkame Vám 3 najviac využívané metódy:

  1. Kuriér - Dobierka: 4,80€
    Doručenie kuriérom stojí 3,80€ + si priplácate poplatok za Dobierku 1,00€
  2. Kuriér - Platba vopred: 3,80€
    Platba objednávky bankovým prevodom. Po obdržaní platby na náš účet Vás o tom budeme informovať na Vami zadaný e-mail. Následne začneme Vašu objednávku vybavovať.
  3. Ponúkame možnosť zaplatiť za tovar aj v hotovosti priamo na našich odberných miestach:

Kedy mi bude objednaný tovar doručený?

Doba dodania sa pohybuje v rozmedzí: 3-21 dní (od potvrdenej objednávky).

Bioprodukty a zvlášť biopotraviny sa nedajú prirovnať k inému spotrebnému tovaru akou je elektronika či oblečenie. Doba spotreby je pomerne krátka (čo je spôsobené najmä tým, že nie sú chemicky upravované) a ak by sme mali celý náš široký sortiment (niekoľko tisíc výrobkov) držať na sklade, určite by sme nevedeli garantovať čerstvosť produktov.

Dodanie biopotravín sa často považuje za dôležité. Na Slovensku máme stále málo dodávateľov a tak niekedy je čakacia doba dlhšia, ako by si zákazník predstavoval.

Preto sme sa s týmto problémom zamysleli a urobili sme prieskum, kde na základe 1 000 zákazníkov nakupujúcich bioprodukty sme zisťovali, čo je pre Vás dôležité pri nákupe.

Výsledok prieskumu ukázal, že až 96% zákazníkov si radšej trošku počká, ako by mali dostať tovar pred uplynutím doby spotreby.

Chcel/a by som Vám pri objednávaní tovaru ešte niečo odkázať, pripísať, upozorniť Vás, je to možné?

Áno, v objednávkovom procese máte možnosť napísať nám akúkoľvek poznámku týkajúcu sa Vašej objednávky.

Ak budete potrebovať s niečím ešte pre nákupom poradiť, určite nás kontaktujte a my Vám radi pomôžeme. 

Kontaktovať nás môžete aj po odoslaní objednávky napríklad použitím kontaktného formulára. Nezabudnite nám prosím uviesť číslo objednávky, alebo e-mailovú adresu, z ktorej bola objednávka odoslaná.

Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť?

Podľa zákona o internetovom predaji je možné tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia.

Ponúkame každému zákazníkovi bez ohľadu na hodnotu nákupu 14 DŇOVÚ GARANCIU na VRÁTENIE TOVARU BEZ UDANIA DÔVODU!

Ak prípadne ste chceli nakúpiť niečo iné, môžete bez udania dôvodu vrátiť objednávku a my Vám vrátime celú platbu bez storno poplatku v stanovenej lehote.

Predtým Vás však poprosíme kvôli spracovaniu Vašej požiadavky, kontaktovať nás na obchod@bionatura.sk kde si upresníme spôsob vybavenia, vrátenia objednávky a úhrady a urobíme všetko k Vašej spokojnosti.

Môžem si objednať napríklad len jeden produkt?

Samozrejme.
Minimálnu sumu objednávky nemáme stanovenú, takže si môžete zakúpiť napríklad len 1 ks akéhokoľvek tovaru, ktorý máme v ponuke.

Môžem nakúpiť vo vašom obchode aj keď nie som firma?

Áno, náš obchodík je určený pre každého bez výnimky. Ak chcete nakúpiť ako bežný zákazník, nemusíte sa kvôli tomu ani registrovať a zbytočne sa zdržiavať. Ak máte záujem o registráciu, vykonajte ju. Výhody registrácie sú najmä pri opätovných nákupoch, kde si napríklad môžete vyplniť, pridať adresu doručenia a pri objednávke si iba vyberiete, ktorú chcete použiť.

Môžem zmeniť (zrušiť) objednávku po jej odoslaní?

Zmeny v objednávke môžete urobiť, pokým ste neobdržali mail o odoslaní objednávky.

Zmeny môžete urobiť prostredníctvom mailu, kde konkrétne napíšete základné údaje ako názov tovaru, kód a počet kusov, o ktorý máte záujem. Prosím uvádzajte kód SKU, ktorý je uvedený pri každom výrobku.

Pokiaľ by ste z rôznych dôvodov potrebovali objednávku zrušiť stačí sa nám ozvať emailom a my Vám určite vyhovieme.

Ak budete potrebovať s niečím ešte pre nákupom poradiť, určite nás kontaktujte a my Vám radi pomôžeme. 

Kontaktovať nás môžete aj po odoslaní objednávky napríklad použitím kontaktného formulára. Nezabudnite nám prosím uviesť číslo objednávky, alebo e-mailovú adresu, z ktorej bola objednávka odoslaná.

Dostanem potvrdenie o vytvorení, potvrdení a vyexpedovaní mojej objednávky?

Áno. Bezprostredne po vytvorení objednávky obdržíte e-mail automaticky vyprodukovaný systémom, v ktorom sú zahrnuté všetky informácie týkajúce sa Vašej objednávky. Tento e-mail slúži ako potvrdenie pre Vás, že Vaša objednávka bola správne vytvorená a že ju evidujeme v našom systéme.

V prípade, že ste si zvolili ako spôsob úhrady platbu na účet, môžete tento prevod urobiť okamžite po vytvorení objednávky. Číslo účtu nájdete na objednávke. Po obdržaní platby Vás o tom budeme informovať e-mailom a objednávku začneme spracovávať.

Po vyexpedovaní zásielky dostanete e-mail o odoslaní, ktorý potvrdzuje, že Vaša objednávka bola práve odovzdaná na prepravu.

Po prijatí tohto e-mailu už nemôžete robiť žiadne zmeny vo Vašej objednávke, preto Vás prosíme, pokiaľ máte záujem niečo do objednávky doplniť, učiňte tak ešte pred tým, ako ste tento mail prijali.

Objednávka mi neprišla a ani oznam o nedodaní zásielky, čo mám robiť?

V tomto prípade Vás prosíme, aby ste nás čo najskôr kontaktovali kvôli číslu objednávky. Pokiaľ nás z tohoto dôvodu kontaktujete, ihneď sa informujeme a zisťujeme príčinu nedodania zásielky.

S výsledkom budete vždy oboznámený a ak sa stane, že zásielka sa stratí, dohodneme sa s Vami buď na opätovnom zaslaní Vašej objednávky bez príplatku alebo Vám vrátime celú platbu.

Môže byť moja objednávka doručená na inú adresu ako je môj trvalý pobyt?

Áno, je to možné a odporúčame Vám zadať adresu, kde sa pravdepodobne budete zdržiavať, aby ste zásielku vedeli ihneď prevziať a tešiť sa z jej obsahu.

Pokiaľ adresu dodania z akýchkoľvek dôvodov chcete zmeniť aj po odoslaní objednávky, čím skôr sa s nami skontaktujte.

Dostal/a som neúplnú objednávku, čo mám robiť?

V prvom rade sa za túto skutočnosť vopred ospravedlňujeme, no pri takom množstve vybavovaných objednávok sa to môže stať. Dôvodom môže byť taktiež, že daný tovar nám dodávateľ nevie dodať.

Avšak o tom Vás budeme ešte pred vyexpedovaním informovať, kde sa dohodneme, či Vám pošleme objednávku bez chýbajúceho tovaru (sumu za tento tovar odpočítame) alebo budete ochotný počkať.

Aký spôsob dodania si môžem zvoliť?

Využívame služby prepravnej spoločnosti Geis Parcel SK s.r.o.

  1. Pošleme SMS (Pomocou SMS vás budeme informovať o čísle balíku, termíne doručenia a výške prípadnej dobierky).
  2. Sledujte balík (Sledujte cestu svojho balíka online pomocou toho webu a v prípade potreby ho presmerujte do výdajného miesta Geis Point).
  3. Kuriér vždy volá Kuriér sa s vami dohodne - zavolá vám v deň doručenia a spresní doručenie balíka.
  4. Výdajné miesta Vyberte si výdajné miesto, na ktoré si balík presmerujete. A to priamo zo smartphonu alebo z tohto webu. Zásielku si môžete prevziať v priebehu nasledujúcich 7 dní.

Na koho sa môžem obrátiť, ak mám otázky na nejaký produkt?

Všetky dôležité informácie sú uvedené v textoch pri jednotlivých produktoch a celé texty uvidíte po otvorení daného produktu.

Pokiaľ ste v tomto texte nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára, telefonicky alebo mailom a my Vám do 24 hodín zašleme odpoveď na Vaše otázky.

Dostal/a som poškodený (chybný) produkt, ako mám postupovať?

Vopred sa za takúto skutočnosť ospravedlňujeme.

V tomto prípade nás prosím čím skôr kontaktujte prostredníctvom kontaktného formulára, alebo mailom a my Vám do 24 hodín zašleme odpoveď na reklamáciu.